de Skoog

De Skoog is een opwindend nieuw muziekinstrument voor kinderen van alle leeftijden en vaardigheden. Expressief, tactiel en intuïtief, de Skoog is een universeel toegankelijk platform voor het creëren en het verkennen van muzikale klanken.

De Skoog maakt gebruik van state-of-the-art software om de kwaliteit en het expressieve karakter van echte muziekinstrumenten te leveren. Het is flexibel en eenvoudig in gebruik en biedt niet alleen de gelegenheid om te leren en je creativiteit te gebruiken, maar het is ook een leuke en boeiende audio bron.

Elk pakket bevat een zeer robuuste en gemakkelijk schoon te maken Skoog multi-touch sensor (met USB aansluiting), een software CD (zowel voor Windows als Mac) en wordt geleverd met 10 fantastische instrumenten. Installeer de software op uw computer, sluit uw Skoog op de USB-poort aan en u bent klaar om te spelen.

“Ik heb de Skoog heel even in werking mogen zien en ben heel enthousiast. Ik ben verbaasd over de hoeveelheid en de kwaliteit van de instrumenten. Ik denk dat er leuke experimenten mee mogelijk zijn. Het lijkt me geweldig om het apparaat een met mijn kinderen te mogen uittesten.”

~ door Ewoud Verbakel op juni 23, 2011.

Geef een reactie

 
