digitale pen

Nooit meer overtypen!

De pen en de unit zorgen voor directe vastlegging van uw handgeschreven notities. Nadat u uw handgeschreven notities heeft gemaakt en bewaard, bevestigt u uw unit en leest u de notities in uw NoteManager programma. De notities zijn dan als back-up opgeslagen en kunt u ze omzetten in getypte en te bewerken teksten door gebruik te maken van de MyScript Notes tekstherkennings software, waarna al deze gegevens kunnen worden ingelezen in de Microsoft Office programma’s.

“De pen is met name geschikt voor IB’ers, (school)psychologen, die veel moeten observeren. Zo gebruiken wij hem bij ons op school. Het heeft even tijd nodig voor je er handigheid in hebt, maar het kan een enorme tijdwinst gaan opleveren. Niet alle woorden worden even netjes overgenomen door de software, dat is jammer. Naderhand zijn dus nog wel aanpassingen noodzakelijk, zo is onze ervaring.”

~ door Ewoud Verbakel op juni 27, 2011.

2 Reacties to “digitale pen”

  1. Hallo Eb, je geplaatste link werkt niet:
    http://schrijfopshop.nl/alle-digitale-pennen-digitale-pen-mobile-notes-p-29.html

    • Hoi Michel, dank je wel, het adres klopt, maar ik kom ook niet waar ik zijn wil. Met mijn andere links ging het ook mis, ik haal ze maar even weg en zal uitzoeken hoe ik dit probleem verhelp. Mijn naam is trouwens Ewoud (E. B. zijn mijn voorletters).
      Bedankt voor je reactie!

Geef een reactie

 
