sprinto

Sprinto is de ideale voorleesstick voor lichte vormen van dyslexie in alle schooltypen. De USB-stick bevat de beste voorleessoftware voor technisch en begrijpend lezen. De software draait vanaf de stick, u hoeft niets meer te installeren. U kunt Sprinto dus gebruiken vanaf elke computer: thuis, op school of op het werk.

~ door Ewoud Verbakel op juli 16, 2011.

2 Reacties to “sprinto”

  1. Heb je ervaringen met dit programma? Ik sta op het punt om Kurzweil aan te schaffen voor mijn school, maar dat is een gruwelijk duur programma.

    • Hoi Robert,
      Het werkt heel eenvoudig en goed, plug and play. Alleen PDF bestanden gaan slecht met mijn stick. Daarover heb ik al contact gehad, dat schijnt niet de bedoeling te zijn. Ik moet hem nog omruilen. Je mag hem wel eens testen als je wilt.

Geef een reactie

 
